Sunday, March 29, 2009

20 Kebaikan Earth Hour 2009

  1. bg aku peluang merenung segala kesilapan yg pnah aku wat
  2. satu2nyer peluang utk aku wat sumer yg aku nk wat tanpa pengetahuan org lain
  3. membantu kempen selamatkan dunia (rasional die xyhla aku bgtau kot)
  4. peluang kpd couple2 yg sedang hangat bercintan cintun beromantika asmara (bahagia!!)
  5. peluang kt couple2 yg tgh gado nk pujuk pasangan masing2 (bole dipakai ker?)
  6. org2 yg jiwang suke karang sajak time mcm nie (nampak ker weh?)
  7. sep bil letrik seluruh malaysia
  8. alasan utk student yg mmg malas nk study ade alasan kalo paper kantoi (cm biaser aa kan?)
  9. bg peluang kt sape2 yg xreti dok diam2 dan takut ngn gelap dok diam2 (khas buat syukri ahmad)
  10. bg sumer sedar kubur tue lg gelap
  11. menyokong perjuangan BudakPanjang (lu mmg rock!!)
  12. bg budak2 emo ingat kiamat dh dekat
  13. Vidadarisakura tak dapat nk update blog die (ahahahahah!!)
  14. dapat merehatkan otak selama sejam (tidola ape lg)
  15. bg peluang kt org2 yg suke memerap kt depan tv tue pgi jalankan tanggungjawab diorg (g toilet,sembahyang etc)
  16. diorg ckp jgn nyalakan lampu..tp lembu2 cemane? (api menyala kn cm lampu gak?)
  17. bg peluang kt sape2 nk wat keje giler lari bogel kt tgh jalan sebelum midnite (ade ker?)
  18. sbnrnyer peluang sumer org utk muhasabah diri...bkn g wat maksiat
  19. peluang melupakan TOAT sebentar
  20. supaya gua xde keje nk wat selain berfikir pasal kebaikan Earth Hour 2009 nie...
TERIMA KASIH

7 comments:

  1. aku ingat ko nak cakap time bergelap ni kita lebih khusyuk solat sunat dan sebagainya..

    kakakakakakaka

    ReplyDelete
  2. qish:bole tak tajuk post nie dijadikan tag?ahahahha

    ReplyDelete
  3. qish:huhuhuh~kesian ko melayan aku yg tgh giler nie...

    ReplyDelete
  4. sesungguhnye projek tu takde makne..............hehehe :)

    ReplyDelete
  5. meechee:sbb tue aku sanggup membazirkan time aku utk pk pasal post nie...

    sbb mmg aku xnampak ape rasional diorg wat mcm tue....

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete