Tuesday, March 24, 2009

Study..Study..Study....

tue jer lar yg aku dok pk skng nie...

mcm dh xde benda lain dh nk kena pk...

nie aku br jer balik dr study kt COE....

dgn semangat aku bwk buku machine design....

konon nk study tutorial ikut nasihat Abg Bashir...

akan tetapi...ade makhluk berbadan gedang sedang menelaah...

terus aku mendapat text message dr BudakTembam....

apekah?

gua perlu teruskan perjuangan walaupun kelibat makhluk gedang menggigilkan kepala lutut....

sekali solution tutorial Abg Basim cm haram....

engineer pn belum tentu paham walaupun aku salin dgn penuh hati2...

terus aku tutup buku....cr mangsa.....

jumpe dh sorang....terus mangsa menyerah diri nk bg pinjam solution senior...

YES!!!aku dh leh blk bilik...tido dulu...nnt br pk pasal Rekaan Mesin yg penuh nista....

No comments:

Post a Comment