Friday, April 3, 2009

aku sudah diTAG seperti barangan di supermarket

1) Adakah anda suka blogging? kenapa?
sgt suke!sbb inilah medium utk aku melupakan sedikit segala kesedihan,tension..tp kekadang tgk blog org lain aku jd lg marah,lg tension,n lg sakit hati...tp skng nie blogging dh jd cm hobi aku...sblm tido aku perlu mengusha blog org hanya utk mengkomen...


2) Blog siapa yg anda selalu skodeng? Nyatakan 5 (buat masa ini)
semua blog yg baru diupdate n sudah dilinkkan kt blog aku...paling suke blog si dia...


3) Adakah anda menginginkan seseorang dalam hidup anda? Yang boleh menyayangi anda sepenuh hati? dan siapakah org itu?
hanyalah seseorang jer yg pernah wat aku sayang die mcm org giler...n sampai skng pn aku still sayang kt die...n aku masih menunggu....like i said..."what we had is wonderful,great"..and YOU said that it was BEAUTIFUL...


4) Taken or single? Mana lebih bagus?
buat masa skng nie maybe aku akan pk yg jd single tue lg besh...eventhough mempunyai org yg bole menyayangi kiter tue lebih bahagia...


5) Pernah tak cinta anda tidak di balas?
sedang.....


6) ciri2 idaman bf/gf anda? Nyatakan 5 (btolkan skit: suami/isteri)
hanyalah DIA


7) Pada umur berapakah anda merancang untuk berkahwin?
sebelum 30... =)


8) Nak berapa anak?
2 laki n 2 pompuan...beautiful and wonderful kids....


9) Lucky person yg anda ingin tag:
BudakPanjang,BudakTembam,Qishie,Aadii,Emr,skYnoT,AkuXBiadab,MuazanMohsin,NickyMansor

4 comments: