Monday, April 27, 2009

keSANGAPan

mmgla skng nie aku kt umah....
internet agak laju..bersama pc kesayangan...
tp aku masih lg bosan dan sangap...
kalo aku ikut nasihat bob akuxbiadab
mmg die xde nk bg aku cadangan lain dh....
kalo ikut saruk lgla mengarut idea die...
jd aku rase...mcm nk pulang ke uniten mlm nie...
tp nnt kalo aku blk aku dh xde internet access yg sgt2 laju...
n aku xleh nk berym sentiasa.....
cemane?
ape yg harus aku lakukan?


nk nyanyi jap....
"harusnya takkan ku biarkan engkau pergi...membuatku terpuruk rasa ingin mati...derita yg mendera kapan kan berakhir....hanya engkau yg mampu taklukan hatiku......"

huhuhuhuh....sori beb...gua sgt2 bosan arinie.....
esok dh kelas.....okla ckit..tp hopefully utk first time lecturer gua dapat masuk utk full time...
sbb minggu lepas asyik kelas setengah jam jer....
org lain sumer dh start belajar dh...
aku nie belum ade input lg.....
nk menulis pn tangan masih keras lg....
nk wat lagu mana?
dh habaq dh dr minggu lepaih....
depa xmoh dengaqla apa kita kata....

p/s:mari mari mari....kari kari kari....

No comments:

Post a Comment