Friday, April 24, 2009

Tetap Aku Gagah (TAG)

1. Kalau anda jadi orang terkaya di dunia?
mestila gua byk duit...tp ape guna byk duit kalo xhappy?

2. Kalau anda jadi orang terseksi di dunia?
gua biaser jer...sbb mmg gua yg paling seksi =)

3. Kalau anda perlu terjun tingkat ke-100 untuk membuktikan cinta anda?
gua make sure gua bwk parachute...

4. Kalau orang kata blog anda teruk nak mampus!
yeke?ape gua angkat pedulik....

5. Kalau keluarga anda yang menentukan teman hidup anda. Kira perkahwinan yang ditetapkan keluarga lah?
gua reject proposal....

6. Kalau tiada lagi hari esok?
mcm biaser jer sbb mmg gua tgh menyesal...

7. Kalau orang yang anda benci berada di depan anda?
terima die seadanya....watpe nk gado2?

8. Kalau anda berpeluang masuk Fear Factor dan makan benda2 pelik?
errmmmmmmmmm.....

9. Kalau ibubapa anda tiada pada pagi esoknya?
pasti aku pn akan terus kuar jalan2

10. Kalau anda berjumpa dengan orang artis/selebriti yang paling anda minati? Nyatakan nama artis/selebriti tersebut.
gua nk jumpe BLAKE LIVELY...sbb die mcm YOU

11. Kalau diberi lesen untuk membunuh, siapa yang akan anda bunuh?
org ISRAEL...

12. Kalau orang kata anda kacak/cantik?
gua wat biaser jer...sbb tue mmg kenyataan die... =)

13. Kalau anda ada penyakit AIDS pada usia yang muda?
uish!jauh panggang dari api....

14. Kalau anda berpeluang menikmati makan malam yang romantik?
semestinyer di restoran berputar menara kl... =)

15. Kalau anda terpaksa mengorbankan cinta anda untuk orang lain?
hmmmmmmmmm...........

16. Kalau anda memenangi anugerah? Dan anugerah apa yang anda inginkan?
tokoh maal hijrah...oke?

17. Kalau anda berpeluang mengahwini bangsa asing? Bangsa asing mana yang anda inginkan?
italian....

18. Kalau anda terpaksa berpisah dengan orang tersayang?
sila bertanya dgn kwn2ku yg rapat cemane keadaan gua skng nie....

19. Kalau ramai yang tidak puas hati dengan anda kerana mereka cemburu dengan anda?
konfem hidung gua kembang kempis....

20. Mengenai orang yang tag kamu ni?
budak klang perasan messi....tp xpe...sebenua ngn gua...gua kan KAKA'

21 : I'm tagging :
-BudakTembam
-EmrZakwan
-MuazanMohsin
-Aadii (kali nie gua xkn lepaskan lu!)
-Ienn
-LyndaWawa
-HazirahHarun
-akuxbiadab
-Vidadarisakura
-NickyMansor
-KechikAguero
-CikiDazz
-Gingkoi
-skYnoT

No comments:

Post a Comment