Saturday, June 20, 2009

seMALAMan

sebelum tido around 2.30am
tepuk2 bantal...sapu2 tilam bg tiada habuk dan kesan degil yg tertinggal....amek PANADOL COLD AND FLU...telan 2 bijik.....minum air mineral....capai ubat batuk,capai sudu,minum ubat batuk(bkn sbb gua mat gian...tp jerebu nyer pasal)....membaca doa 4 Qul sebelum berbaring dan melelapkan mate....panas sungguh mlm nie....bangun pastue kuatkan kelajuan kipas dari 1 kepada 3....baring balik....cube......untuk.....lelapkan.....mate.......

around 3.30am.....
TAHI LEMBU sungguh....masih xdpt nk lelapkan mate......ape nk jd nie???

4.30 am......
ah sudah....mata gua masih segar seperti pukul 8 pagi......

5.30am......
bla bla bla bla bla...........

8.30am........
mmg sah gua dh kena insomnia....gua ade penyakit.....ape kes panadol cold and flu??kater drowsy??gua xpening pn???lg segar adelaaaa.....kompom arinie gua jd zombie bergerak.......




P/S:disebabkan sbb yg tertentu...setelah hampir sebulan gua stop isap rokok...kini gua kembali menghancurkan badan gua sendiri dgn kepulan2 asap di dalam dada gua...bkn gua ketagih...tp gua stress giler pork!!!swine flu btol!!!!basketball!!!!aaaaaahhhhhh....teghukkkk demo!!!!

1 comment: