Thursday, July 9, 2009

Dosa

owh!gua bukak blog2 rakan2 mcm biaser...
sejak peristiwa di nasik telur berlada aritue...
perihal MISA CAMPO menjadi topik bualan...
gua cube tahan diri gua beberapa hari...
namun gua seorang yg berfalsafah dan mempunyai semangat enkuiri yg tinggi...
malah gua juga berpelajaran...
seperti suggestion yg dibuat oleh dia nie....dan juga dia nie...
sms berbunyi...treett...treeettt...

"misa campo kacip ker beb?"

"kacip.mcm makan nasik"

lu org dapat bayangkan perasaan ketika makan nasik?
ape lg lu org tunggu?
klil sini suda...
sekian







P/S:gua br bgn tido terus search misa campo.nie sumer paan punyer salah.promote lebih2.aaarrrggghhh!!!tidaaaakkkk!!!!tp yg penting lu org nampak sendiri kan pukul brape gua wat post?gua br bgn tido..mmg gua student cemerlang =)

5 comments:

  1. Cemerlang hapa kejadah, pepagi dah tengok benda maksiat?

    ReplyDelete
  2. lionel tahi:tp internet masih lembab.ape kes? :p

    dik an:masih cemerlang.kosongkan otak utk terima ilmu baru :p

    ReplyDelete
  3. misa campo tu ape?tuk menaikkan nafsu ke?

    ReplyDelete
  4. yunie:misa campo tue sejenis makanan..kacip!mcm telur berlada jgk :p

    ReplyDelete