Saturday, September 26, 2009

Kesempurnaan.

Akhirnya abang gua sudah selamat diijabkabulkan. Gua ingin ucapkan tahniah kepad abang gua sebab sudah selamat berkahwin. Gua hanya mampu melihat dan menumpang kegembiraan. Begitu juga adik-beradik gua. Semua ternyata gembira. 3 hari kami semua bersusah payah akhirnya kami kepuasan kegembiraan. Penerimaan keluarga gua terhadap seseorang yang baru di dalam family ternyata sangat positif. Gua pun makin gembira.

Abang gua sudah berkahwin. Kakak gua sudah berkahwin. Abang gua sulung kakak gua yang kedua. Ketiga adalah gua. Tahun depan gua baru habis belajar. Kerja belum tentu lagi. Saudara mara sudah mula bertanya. Sibuk sungguh mereka. Dah takde soalan lain nak tanya gua? Kalau tanya macam mana gua sudah jauh lebih kacak dari dulu, mungkin juga gua boleh melayan. Tapi ini asyik-asyik nak tanya pasal kahwin. Gua calon sudah ada. Namun kedudukan dan juga taraf kewangan gua tidak mengizinkan. Lagipun gua masih belajar. Bagaimana?


Baby, im happy you were there to celebrate the important day for my brother and also for my family. Guess you didn't have much problem adapting with them right? I am happy for you,baby. And of course I do LOVE you so much :D

For ABG IRWAN and KAK ZURA. I just want to wish you CONGRATULATIONS and wish both of you all the happiness in the world.

No comments:

Post a Comment