Sunday, November 8, 2009

Akhir

Entry terakhir daripada bilik C3-09-06-02. Banyak kenangan manis dan pahit yang berlaku dalam bilik ini. Pertemuan, perpisahan, gembira, sedih, senyum, gelak tawa dan bermacam-macam lagi. Dan juga mungkin entry terakhir untuk pelajar 3rd Year. Mungkin selepas ini gua akan membuat entry sebagai seorang student Final Year. Masih ada kemungkinan di situ. banyak lagi benda boleh berlaku dalam hidup. Dan gua tidak mengharapkan perpisahan akan berlaku lagi. Cukuplah hanya sekali dan biarkan ianya untuk kali terakhir.

Kepada housemate Semester 01 2009/2010, gua ucapkan terima kasih banyak. Lu orang memang best. Juga kepada rakan-rakan yang sudah habis belajar, gua ucapkan tahniah sebab kesungguhan lu orang dah menunjukkan suatu pencapaian yang membanggakan. Good Luck in Working Phase of your life!

Dan kepada Nur Diyana Ahmad@Denna. I Love You So Much. Thank you for being there for me when I need you the most. The best is yet to come.

1 comment:

  1. You'll have the time of ur life in ur final year..u can count on me for that.less dramas,more paperworks(of course),less tears n more laughter:)

    p/s:i love u so much too.

    ReplyDelete